איפה מומלץ לטייל בצפון בזמן החורף?

מערכת שורש  יא שבט, תשפג  2/2/2023

החורף בצפון יכול להיות זמן נפלא לביקור, עם טמפרטורות מתונות ומגוון פעילויות ואטרקציות מהנות
.......................

איפה מומלץ לטייל בצפון בזמן החורף?

צילום: freepik

החורף בצפון יכול להיות זמן נפלא לביקור, עם טמפרטורות מתונות ומגוון פעילויות ואטרקציות מהנות. צוות 'טלחופש' בחר עבורכם כמה מקומות מעולים לחפש בהם צימרים בצפון, כדי לצאת לחופשה בחורף הישראלי הקריר והנעים:

רמת הגולן

רמת הגולן ההררית מציעה נופים מדהימים ומגוון פעילויות וצימרים בצפון. בחורף תוכלו לעשות סקי או סנובורד באתר הסקי בחרמון, או לצאת לטיולים ולחקור את שבילי האזור הרבים. נחל אל-על, גילבון, זוויתן, היהודיה, וכמובן נחל הבָּנְיַאס (חרמון), כל אלו זורמים בעוצמה בחורף, ויספקו לכם חווייה שלא תשכח. כמובן שבעת החורף חשוב לבדוק קודם לכן שהנחל לא מוצף, ויש לנקוט בזהירות בהתאם.

ברמת הגולן נמצאים גם כמה יקבים מיוחדים וכשרים, המציעים טעימות וסיורים. תוכלו לבקר גם בשמורת הטבע גמלא המיוחדת, שבה שני נחלים: נחל דליות ונחל גמלא, שבו מצוי המפל האיתן הגבוה ביותר בישראל, מפל גמלא (51 מטרים). בשמורה יש גם שפע עצום של צמחייה ייחודית ושל בעלי חיים, כולל מושבת קינון הנשרים הגדולה ביותר בישראל. בנוסף תמצאו בשמורה את בית הכנסת העתיק וחלק משרידיה המשוחזרים של העיר העתיקה גמלא, שחרבה בעת מרד היהודים נגד הרומאים בסוף ימי בית שני.

הכנרת

את הכנרת כולנו מכירים ואוהבים. ההתרגשות אוחזת בנו כבר כאשר אנחנו מתחילים לראות אותה מבצבצת בנסיעה בכבישים המפותלים. הכנרת היא אמנם מקום פופולרי לדיג, שייט ושחייה בקיץ, אך בחורף היא מציעה אווירה שלווה ונינוחה יותר, כשאין עשרות אלפי תיירים שגודשים כל פינה. תוכלו לבקר באתרים ההיסטוריים הרבים באזור, או לשוט בנחת בסירה באגם.

הגליל העליון

הגליל העליון ידוע ביופיו הטבעי עוצר הנשימה, וגם הוא מציע מגוון פעילויות ואטרקציות הזמינות למבקרים בחורף בצימרים בצפון, למשל:

מצפה הימים הוא אתר סקי השוכן בגליל העליון, המציע מגוון מסלולים לגולשי סקי וסנובורד בכל הרמות. בנוסף לסקי, אתר הנופש מציע גם ספא, שיעורי יוגה ופעילויות נוספות. כמו כן תמצאו את חמת גדר, אתר נופש טבעי למעיינות חמים השוכן בגליל העליון, הידוע במים הטיפוליים ובטיפולי הספא שלו. באתר הנופש יש גם חוות תנינים ופינת ליטוף, כמו גם בית מרחץ רומי וחורבות עתיקות אחרות.

עכו

עכו, היא עיר היסטורית עם מורשת תרבותית עשירה והיא ביתם של מספר נקודות ציון ואטרקציות מדהימות לביקור, כמו העיר העתיקה, מצודת עכו ועוד.

 

לא משנה לאן תלכו ובאלו צימרים בצפון תבחרו, בטוח שתמצאו המון דברים לעשות ולראות. בין אם אתם מעוניינים באטרקציות, בהיסטוריה, בנופים וטיולים או סתם להירגע על החוף, בצפון השליו ועוצר הנשימה יש משהו עבור כולם.

חפשו מידע נוסף על טיולים, בתי מלון וצימרים בצפון באתר טלחופש מקבוצת כשר-נט: https://telechofesh.co.il/